#meerluxeopreisaub

Wij geven toe, we zijn de eersten om te zeggen dat de smartphone en de laptop even weg moeten op vakantie. Tijd voor ontspanning. En toch: de sociale media kunnen van een leuke reis een droomreis maken.

Veel hotels hebben een twitteraccount en een facebookpagina. Dat is in jouw voordeel. Is de kamer niet zoals je verwachtte? Tweet er dan over. Je zal zien, je krijgt al gauw een upgrade. Let er alleen op dat je het hotel niet zwart maakt voor al hun gasten. Een 'direct message',persoonlijk naar je hotel kan ook al wonderen doen.

Ook een goed tweetje, euh woordje over doen over het hotel, kan je van tijd tot tijd helpen. Bovendien bieden ze vaak speciale acties aan op de sociale media. Bij sommige kan je bijvoorbeeld met een speciale code, die ze enkel op twitter delen, goedkoper logeren.
 

Ook zoveel zin om te gaan reizen, maar nood aan meer tips?
In de Feeling van juni ontdek je de mooiste luxehotels en goedkope vluchten én krijg je een overzicht van de beste websites om prijzen te vergelijken. Afpsraak op 22 mei in de winkel.

MB

Partner Content

Gesponsorde content