Caudalie stopt zijn cultproduct in een designerjasje

Caudalie vroeg de Amerikaanse ontwerpster L'Wren Scott zijn cultproduct, het Eau de Beauté, in een mooi jasje te stoppen. 

Schoonheidswater in een designerjasje

Het Eau de Beauté werd gelanceerd in 1996 en is sindsdien uitgegroeid tot een favoriet bij make-upartists, beautyjournalisten, blogsters en sterren zoals Victoria Beckham. Sinds de lancering gingen er twee miljoen flesjes over de toonbank (dat zijn er 16 per uur). Hoog tijd dus dat het Franse Caudalie zijn bestseller in een limited edition uitbracht.

Oprichtster Mathilde Thomas vroeg Amerikaans ex-model L'Wren Scott (de vriendin van Mick Jagger), die zelf fan is van het product, om het in een verfijnd jasje te steken. 

De ontwerpster (en vriendin van Mick Jagger) was de perfecte keuze, aangezien ze niet zonder het Elixir kan. Zo vertelt ze: "Ik gebruik het 's morgens na het ontwaken om mijn make-up te fixeren, maar ook regelmatig overdag, vooral tijdens vergaderingen! Het maakt deel uit van mijn reisritueel: ik gebruik het in het vliegtuig om mijn huid te hydrateren." 

Het elixir, dat voor 99,40% uit natuurlijke ingrediënten bestaat, is geïnspireerd door het verjongingselixir dat koningin Isabella van Hongarije gebruikte in de zeventiende eeuw. Mathilde Thomas herwerkte die formule naar een moderne versie die de huid onmiddellijk moet laten stralen, poriën moet verkleinen en de huid moet hydrateren. En dat allemaal dankzij onder meer verzachtende benzoë, regenererende mirre, kalmerende melisse, verzachtende oranjebloesem en hydraterende druivenpulp.

Wij zijn zelf al een tijdje fan van het product en gebruiken het om make-up te fixeren, onszelf tijdens de dag een oppepper te geven en onze huid te hydrateren nadat we ze hebben gereinigd. 

Info: € 35 voor 100 ml, vanaf november is de limited edition verkrijgbaar in de apotheek en op www.caudalie.com

(FB)

Partner Content

Gesponsorde content