Moet je zien: David Beckham is het gezicht van de nieuwe BOSS ONE Bodywear campagne
Laat het aan David Beckham over om op een doordeweekse donderdag buzz te maken. Vandaag verscheen zijn nieuwe BOSS ondergoedcampagne én die beelden zijn de moeite waard…
David Beckham was vandaag in Londen om er de BOSS ONE Bodywear-collectie – een nieuwe collectie herenondergoed in minimalistische zwarte en witte tinten – te lanceren, een mijlpaal in de samenwerking tussen de voormalig voetballer en BOSS.
“Het is een bewijs van onze gezamenlijke toewijding aan stijl en uitmuntendheid. Bodywear is een iconische productgroep en met deze campagne willen we klanten en fans van het merk wereldwijd meer dan ooit inspireren,” zegt Daniel Grieder, CEO van HUGO BOSS.
BOSS ONE Bodywear x David Beckham
De BOSS ONE Bodywear-campagne, ontworpen door het marketingbureau Team Laird, bevat adembenemende foto’s en video’s van Beckham. Het iconische fotografenduo Mert Alas en Marcus Piggott gebruikte voor de beelden hun kenmerkende filmische stijl. Zo zien we Beckham in de campagnevideo rijden door New York in een klassieke sportwagen op de beats van In the Air Tonight. Eenmaal in zijn appartement aangekomen, trekt hij zijn BOSS ONE Bodywear-slip uit…
Ook de foto’s zijn spot on. Van Beckham die theatraal en mét BOSS-onderbroek een douche neemt tot chillende Beckham in de zetel. Als het van ons afhangt; nu al dé campagne van 2025. We want more!
En dan te bedenken dat Beckham zijn poseer-in-bloot-bovenlijf-dagen bijna achter zich had gelaten. “Ik heb ooit gezegd dat mijn dagen als model voor bodywear voorbij waren, maar toen BOSS hun ambitie voor deze campagne met mij deelde en mijn goede vrienden Mert en Marcus binnenhaalde om de campagne te filmen, kon ik gewoon niet weigeren.”
Op het grote scherm
Wat doe je wanneer je zo’n mooie campagnebeelden hebt? Ze delen met de hele wereld natuurlijk! BOSS pakt het groots aan. Zo zal Beckham wereldwijd te zien zijn op reusachtige billboards, maar ook in cinemazalen tijdens de reclame (wij pakken onze popcorn er al bij) en op streamingplatforms zoals Amazon Prime, Netflix en HBO Max. Een primeur voor BOSS!
Ook een debuut voor het merk: de BOSS ONE Bodywear-collectie zal je kunnen kopen in exclusieve automaten op unieke locaties in Amerika en Europa. Daarnaast zullen er meer dan honderd speciale pop-ups verschijnen over heel de wereld. De volledige collectie is er vanaf 1 februari te verkrijgen. Ook op boss.com en in de reguliere BOSS-winkels kun je terecht. Wij weten al wat manlief krijgt voor valentijn.
Meer lezen:
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier