BREAKING: H&M breidt opnieuw uit!

Modegigant H&M lanceert nog maar eens een gloednieuw merk, hoezee! Naast Monki, & Other Stories, COS, WEEKDAY én Cheap Monday (toevallig AL onze favoriete merken), komt H&M eind deze zomer op de proppen met een kersvers wonderkind: Arket!

Kwaliteit troef

Arket betekent ‘een blad papier’ in het Zweeds en de naam verwijst meteen naar het functionele en het duurzame aspect van de nieuwe winkel, maar ook naar het optimisme dat H&M voelt bij het lanceren van het merk.

De focus van de winkel zal liggen op klassieke en kwalitatieve spullen (denk degelijke basics) en er zullen artikelen verkocht worden voor mannen, vrouwen, kinderen en interieur. Een merk voor iedereen in de familie dus, al zal je in Arket moeten beschikken over een iets groter budget dan bij H&M zelf (tussen €40 en €115).

Lucky London

De eerste winkel zal eind deze zomer openen – tot groot spijt van onze redactie niet in België, maar in Regent Street in Londen. Gelukkig zullen winkels in Brussel, Kopenhagen en München snel volgen. Als troostprijs zal ook de online site van Arket tegelijkertijd met de opening in Londen gelanceerd worden.

H&M maakt met Arket ook de beslissing om mee te stappen in het bootje van de conceptstores en zal in enkele Arket-panden ook een café met een New Nordic-keukenconcept installeren. Hier zal je kunnen genieten van de lekkere en gezonde Scandinavische keukentraditie terwijl je heerlijk Nordic-simpele kleding shopt. Hopelijk kunnen wij snel mee smullen!

Lees ook

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content

Gesponsorde content