Piper-Heidsieck brengt limited edition van ‘Cannes’-champagne op de markt

Het Filmfestival van Cannes viert dit jaar haar 65ste verjaardag en speciaal voor deze gelegenheid steekt het bekende champagnemerk Piper-Heidsieck zijn klassieke Cuveé Brut in een nieuw jasje. 

De stijlvolle cuvée special 'Festival de Cannes' is voor de 65ste verjaardag van het filmfestival helemaal in zwart imitatie krokodillenleer gehuld. Deze unieke uitgave krijgt twee versies: eentje met een rood etiket en eentje met een roze etiket. De twee flessen hebben een beperkte oplage.

Piper-Heidsieck is geen vreemde in de wereld van de film. Sinds 1980 is het champagnehuis present op La Croisette om te delen in de jaarlijkse festiviteiten van het Filmfestival van Cannes. Ook bekende filmsterren waren fan van het champagnemerk. De wereldberoemde actrice Marilyn Monroe sprak de bekende woorden: 'I go to bed with a few drops of a very famous perfume and I get up to a glass of Piper-Heidsieck' en de Britse acteur Rex Harrison vierde zijn oscaroverwinning  voor 'My Fair Lady' met een levensgrote fles van Piper-Heidsieck.

Wie wil uitpakken met een stijlvolle fles champagne, weet dus wat hem te doen staat!

De limited edition flessen 'Festival de Cannes' van Piper-Heidsieck zijn te verkrijgen bij de betere wijnhandel.

Prijs: Brut – 40 euro / Rosé Sauvage: 45 euro

Het Filmfestival van Cannes loopt van 16 tot en met 27 mei 2012.

Voor meer informatie: www.piper-heidsieck.com

Partner Content

Gesponsorde content