Victoria Beckham viert 10de verjaardag modelabel op hartverwarmende manier

Lise Milbou
Lise Milbou Lifestylejournalist

Victoria Beckham – het modelabel van Posh Spice – werd gelanceerd in 2008 en ontving naastĀ twee Britse Fashion Awards voor Merk van het Jaar (in 2011 en in 2014) ook de bekroning tot British Brand of the Year door Harperā€™s Bazaar in 2017. Met twee flagshipstores in Londen en Hong Kong Ć©n een verkoop bij 400 winkels in meer dan 50 landen kan je het label van la Beckham best succesvol noemen. Tijd voor een ode dus, nu haar merk 10 jaar bestaat.

Kunst, mode & culinaire creaties ontmoeten elkaar

Wat is er zoeter, liefdevoller en verrukkelijker dan een decennium vieren met een doosje heerlijke chocolaatjes? Dat moestĀ Pierre Marcolini ook gedacht hebben en daarom ontwierp de BelgischeĀ meester-chocolatier samen metĀ Victoria Beckham een exclusief doosje van zestien chocoladehartjes.

“Het is een enorme eer om te mogen samenwerken met Victoria,” zegt Marcolini. “Deze collectie belichaamt niet alleen haar smaak en persoonlijkheid, het is vooral een eerbetoon aan alles wat zij met haar fantastische modelabel het afgelopen decennium heeft bereikt. De werelden van kunst, mode en culinaire creaties hebben elkaar ontmoet.”

Bonen vanĀ onafhankelijke cacaoproducenten

Zoals bij alle creaties van het Huis werden ook voor deze collectie de allerbeste cacaobonen gebruikt.Ā Pierre Marcolini koopt zijn grondstoffen rechtstreeks bij onafhankelijke cacaoproducenten in BraziliĆ«, Cuba, Ecuador, Ghana, Madagascar en Vietnam. De bonen worden aangevuld met andere zeldzame exotische ingrediĆ«nten als Marokkaanse roze bessen, Iraanse pistachenoten, Szechuanpeper, vanille uit Tahiti, Siciliaanse citroen, Ceylonkaneel of hazelnoten uit Piemonte. De chocolade bevat een minimum aan suiker en voor de buitenlagen worden natuurlijke kleurstoffen gebruikt.

4 unieke smaakjes

Victoria Beckham vindt het van haar kant dan ook fantastisch om met Pierre Marcolini deze beperkte collectie chocoladehartjes te lanceren. “Zijn aandacht voor details en ongeĆ«venaard vakmanschap hebben geleid tot erg sensuele en moderne creaties,” zegt ze. “Pierre heeft een aanstekelijk gevoel voor humor, waardoor ik enorm heb genoten van onze samenwerking. Ik hoop dat iedereen evenveel geniet van de pralines als wij gedaan hebben tijdens hetĀ maken ervan.” Dat zal zeker lukken, want de 4Ā smaakjes klinken alvast heerlijk:

“Pierre Marcolini Les Cœurs de Victoria Beckham” wordt vanaf donderdag 4 oktober 2018 verkocht in alle boetieks van Pierre Marcolini en in een exclusieve pop-upshop in de winkel van Victoria Beckham in Dover Street te Londen. Een extra doosje wordt uitgebracht rond Kerstmis. Prijs: ā‚¬ 35 voor een doosje met 16 hartjes.

Meer over Victoria Beckham

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content

Gesponsorde content