België boven in Maasmechelen Village

Outletshopping Maasmechelen Village viert Belgisch ontwerptalent met het Belgian Pavilion.

Belgische mode en design zijn minstens even belangrijke exportproducten als chocolade en bier en dat hebben ze bij Maasmechelen Village goed begrepen. Het outletshoppingdorp  zet daarom twee maanden lang het Belgisch vakmanschap in de kijker via een Belgisch paviljoen en een Belgische promenade.

Belgische creatieve geesten samengebracht

In het Belgian Pavilion worden Belgische creatieve geesten uit de mode-, kunst- en designwereld samengebracht in een pop-upboetiek waar alles, maar dan ook echt àlles, te koop aangeboden zal worden.

De boetiek wordt uitgebaat door de vriendelijke mensen van DSGNMRKT en heeft werk van onder meer Véronique Leroy, Elvis Pompilio, Filles à Papa en Christian Wijnants in de rekken. Bovendien zal de inboedel van het paviljoen telkens veranderen waardoor klanten steeds een andere winkelervaring hebben. 

Een extra duwtje in de rug

Daarnaast presenteert Maasmechelen Village ook de Belgian Promenade, waar alle Belgische boetieks van het outletdorp bij elkaar gebracht worden. Van Neuhaus tot Kipling, van Scapa tot Monsieur Tricot en van Odile Kinart tot Delvaux; het mag duidelijk wezen dat Maasmechelen Village sowieso al een zwak had voor Belgisch vakmanschap.

Met de Belgische promenade en het Belgische paviljoen geeft het outletdorp Belgische ontwerpers en kunstenaars nu een extra duwtje in de rug.  Het hele project wordt in goede banen geleid door artistiek directeur Didier Vervaeren en Axelle Red, die tevens ook het gezicht is van de herfst-wintercampagne van Maasmechelen Village: "A Touch Of Chic".

Dompel je onder in het creatieve hart van België en bezoek Maasmechelen village tussen 24 oktober en 31 december. Meer info kan je hier vinden.  

Partner Content

Gesponsorde content