“Een vrouw hoeft zich niet uit te kleden om te tonen dat ze sexy en zelfzeker is.” Jup, ‘t zijn de woorden van Gisele Bündchen, het model die de Victoria’s Secret catwalk onveilig maakte met haar afgetrainde bikinilijf. Geen blote benen of kanten ondergoed in de nieuwste campagne van Intimissimi, wél zijden daywear en nude hakken – over de verleidelijk setjes. Daarmee maakt het lingeriemerk een duidelijk statement.

Verborgen lingerie

Intimissimi koos Chiara Ferragni en Gisele Bündchen als nieuwe ambassadrices voor hun #insideandout campagne. De twee sterke en onafhankelijke vrouwen hebben hun stempel gedrukt op de modewereld en lieten op verschillende manieren hun persoonlijkheid, unieke stijl en leuke ideeën gelden. Zo transformeerde Gisèle de catwalks met haar verschijning en vond ze zichzelf opnieuw uit als succesvolle ondernemer, milieuactivist en haar rol als moeder. Chiara was één van de eerste mode-influencers en is bovendien ook ontwerpster, zakenvrouw en sinds kort ook moeder.

Hun innerlijke kracht en persoonlijkheid – net als die van andere sterke vrouwen – is zoals lingerie steeds duidelijk aanwezig, maar zelden zichtbaar en dat wil Intimissimi met hun nieuwe campagne uitstralen. Daarom kozen ze ervoor om Chiara Ferragni en Gisele Bündchen niet in sexy en onthullende pakjes te heisen, wél in nude pumps een prachtige zijden ensembles waaronder verleidelijke lingerie schuilt.

Behind the scenes op de shoot

Chiara Ferragni op de set van de #insideandout campagne.

Behind the scenes op de shoot

Chiara Ferragni op de set van de #insideandout campagne.

Behind the scenes op de shoot

Chiara Ferragni op de set van de #insideandout campagne.

Behind the scenes op de shoot

Gisele Bündchen op de set van de #insideandout campagne.

Behind the scenes op de shoot

Gisele Bündchen op de set van de #insideandout campagne.

Behind the scenes op de shoot

Gisele Bündchen op de set van de #insideandout campagne.

Sensualiteit komt van binnenuit

Onder hun daywear zitten iconische stuks uit het zijde-assortiment van Intimissimi, én twee nieuwe ontwerpen voor de SS18 collectie: Elena en Eleonora beha’s, respectievelijk gedragen door Gisèle en Chiara.

 

“Sensuality to me comes from inner confidence and feeling good about who you are,” zei Gisele in een inteview met InStyle. Ze is dan ook fan van het concept dat lingerie wordt gepromoot zonder het écht te tonen. “It feels more intimate. You leave so much to the imagination. It leaves you wondering what kind of underwear this type of woman would wear? I think there is something so sensual and beautiful about the mystery of not seeing the underwear.”

De keuzes van sterke vrouwen

Bündchen neemt het met de campagne van Intimissimi dan ook op voor sterke vrouwen, “a woman who lives her truth and is confident, who can be loving, strong, and kind at the same time.” Zo is haar moeder een grote inspiratiebron, maar ook Moeder Theresa, Jane Goodall, Helen Keller en Eartha Kitt. “They all are unique and incredible women who are examples of empowered women living their truth.” Als je zo’n sterke vrouwen enkele dilemma’s voorschotelt, kiezen ze resoluut voor dit:

Hier staat ingevoegde content uit een social media netwerk dat cookies wil schrijven of uitlezen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.
Klik hier om dit alsnog toe te laten

Op het bord van een topmodel