Dit luxelabel lanceert een betaalbare collectie

Lise Milbou
Lise Milbou Lifestylejournalist

Er werd al eventjes gespeculeerd over een nieuwe lijn voor Proenza Schouler en vandaag is het zover. Na 15 jaar in de modewereld laat het duo nu haar gloednieuwe, goedkopere zusje op ons los en zij werd Proenza Schouler White Label – kortweg PSWL – gedoopt. Hoezee!

BFF voert campagne

Als luxelabels een portemonnee-vriendelijke lijn uitbrengen, dan kunnen we niet anders dan er instant van gaan houden. Verwacht je aan casusal items als jeans, T-shirts, sweaters en jassen, uiteraard met een Proenza Schouler swung en een laidback vibe. Model – een BFF van het duo – Chloë Sevigny showt de allereerste collectie.

Ontwerpers Jack McCollough en Lazaro Hernandez zijn blij met hun draagbare collectie. “We are excited to finally have an entire range of easy, more casual things to offer alongside the more crafted and fashion-focused pieces that we have explored in the past and will continue to design,” aldus de designers.

“It has always been a goal of ours to fully develop a well-rounded and balanced collection that mixes the high-end with the everyday in a way that speaks to both many of our personal friends, and to the designer customer,” voegen ze daar nog aan toe.

Te shoppen vanaf 6 november

PSWL zal naast de reguliere lijn verkrijgbaar zijn, dus als extensie van het label. Shop je stuks vanaf 6 november online. Prijzen starten van 195 dollar voor een T-shirt tot 1195 dollar voor outerwear. Niet SPOTgoedkoop dus, maar in vergelijking met hun normale prijskaartjes best aanvaardbaar. En hé, het blijft wel een Proenza Schouler natuurlijk ;-).

Trends voor dit seizoen

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content

Gesponsorde content