Parfum van de Week: DKNY Delicious Eau So Intense

In veel steden staat de geur bekend als De Appel, The Apple, La Pomme, La Manzana, Der Apfel, Ping Guo, La Mela, ... We moeten je Be Delicious van DKNY Fragrances dus eigenlijk niet meer voorstellen. Of toch?

Acht jaar na het debuut van het intussen wereldberoemde appelparfum, lanceert DKNY de Delicious Eau So Intense Collectie waarin we de wereldberoemde Be Delicious Eau So Intense terugvinden, doch in een veel straffere versie. De concentratie van ieder element in de originele formule werd immers in gelijke delen verhoogd, met als resultaat, een nog sterkere geursensatie!

Be Delicious Eau So Intense
Be Delicious was de eerste geur met als hoofdextract appel. Hieraan werden aroma's van grapefruit, magnolia, sandelhout en witte amber toegevoegd. In de nieuwe geur werd het appelaroma nog meer versterkt waardoor hij doet denken aan de eerste hap in een vers geplukte appel. De geur werd verpakt in een heldere, appelvormige fles met een appelgroene dop en is verkrijgbaar in de volgende formaten:

Eau So Intense 30 ml: €43,90
Eau So Intense 50 ml: €64,70
Eau So Intense 100 ml: €91,80

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Wist je dat?
– de parfumfles een interpretatie is van NY's Big Apple?
– ieder jaar meer dan 4 miljoen DKNY Delicious Apples verkocht worden? Dat betekent meet dan 10.000 flesjes per dag of 7 per minuut!
– DKNY Fragrances een Facebook fanbase heeft van meer dan 790.000 likes!
– er ook een geïntensiveerde versie van de reeds bestaande geur Fresh Blossom Eau So Intense werd uitgebracht in de DKNY Delicious Eau So Intense Collectie? Dit parfum heeft geurnoten van delicate bloemen, verse citrus en een akkoord van frisse appelbloesem. Haar hartnoot bestaat uit Rose de Mai en viooltjes en wordt versterkt door de geur van nat hout, muskus en lis. 
– tegelijkertijd met de lancering van de Delicious Eau So Intense Collectie, een Facebookcampagne werd gelanceerd waarin DKNY Fragrances zijn fans oproept om hun liefde voor het merk te delen door originele boodschappen en foto's te sturen. Je kan de resultaten zien of zelf deelnemen op: www.facebook.com/dknyfragrances/becreativebedelicious

Partner Content

Gesponsorde content