Wist je dat 1% van de wereldbevolking aan autisme lijdt? Dat wil zeggen zo’n 70 miljoen mensen op deze aardbol. Hollywood-fenomeen Matthew McConaughey sloeg daarom de handen in elkaar met cosmeticamerk Kiehl’s en Autism Speaks om het onderwerp bespreekbaar te maken. Zo ontstond er een limited edition in kleurrijke packaging van Kiehl’s populaire Ultra Facial Cream. Daarnaast lanceerde de acteur een video waarin hij aanmoedigt om over autisme te praten.

Kiehl’s x Matthew McConaughey x Autism Speaks

Autismespectrumstoornis is een ontwikkelingsaandoening die meer dan 1% van de wereldbevolking treft. Meer en meer kinderen krijgen de diagnose en daarom bundelden Kiehl’s, Autism Speaks en Matthew McConaughey hun krachten om een campagne op poten te zetten die het bewustzijn rond autisme vergroot. Doel? De toekomst van kinderen met deze aandoening veranderen.

“Ik ben al rechtstreeks getuige geweest van de effecten van autisme, niet alleen op de kinderen maar ook op hun gezinnen,” getuigt McConaughey. “Ik ben vereerd te mogen samenwerken met Kiehl’s en Autism Speaks om te helpen een vroegtijdige diagnose te stellen en deze ongelofelijke kinderen en gezinnen te ondersteunen. Zo maken we een wereld van verschil.”

Sharing is caring

De Kiehl’s x Matthew McConaughey Limited Edition Ultra Facial Cream krijgt een unieke verpakking die gecreëerd werd door de acteur himself. Het opvallende design van McConaughey heeft vrolijke kleurtjes en geometrische vormen waaronder ook in elkaar passende puzzelstukken, een knipoog naar het iconische blauwe puzzelstuk van Autism Speaks.

ULTRA FACIAL CREAM limited edition – € 52 voor 125 ml

De bewustwordingscampagne die samen met de vochtinbrengende crème gelanceerd wordt, omvat ook een kort filmpje van McConaughey dat mensen moet aanzetten om over autisme te praten. Voor elk gedeeld filmpje schenkt Kiehl’s 1 dollar aan Autism Speaks. Wij hebben de onze al geshared ;-).

Hier staat ingevoegde content uit een social media netwerk dat cookies wil schrijven of uitlezen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.
Klik hier om dit alsnog toe te laten

Meer hartverwarmende campagnes