Dit waren de opmerkelijkste beautylanceringen van 2017
2017 was een beauty-jaar met heel wat opmerkelijke en grote lanceringen, met nieuwe technische innovaties én met gekke trends. Wij scrolden nog eens door al onze beauty-getestlijstjes en geven je de leukste mooimakers van 2017 hier nog eens op een blaadje.
10 x opmerkelijke beautylanceringen in 2017
De 90° mascara van Givenchy
De 90° mascara van Givenchy
Givenchy
€ 35 – Shop hem hier
Givenchy kwam eind 2017 met deze innovatieve 90° Noir Interdit mascara. De buigzame borstel creëert super lange en gedefinieerde wimpers met extra volume. Dankzij het handige hoekje kan je elke wimpertje perfect verven.
De KissKiss Matte lipstick van Guerlain
De KissKiss Matte lipstick van Guerlain
Guerlain
€ 39 – Shop hem hier
Volgens Guerlain’s make-up director Olivier Echaudemaison is “een vrouw zonder lipstick onzichtbaar!”. Maar goed dus dat het merk deze KissKiss Matte lipstick op de markt bracht, die een comfortabel gevoel, mooie kleur en velours effect geeft. Het subtiele specerijenextract faket vollere lippen, terwijl de kostbare oliën en het hyaluronzuur je kussers gladmaken en hydrateren. Kies uit 9 tinten.
De Mini Geltouch Starter Kit
De Mini Geltouch Starter Kit
United Beauty
€ 24,90 – Shop hem hier
Met de Mini Geltouch Starter Kit maak je van élke nagellak een gellak. Het doosje bevat een topcoat die je op eender welk kleurtje smeert, een mini ledlampje met USB en reinigingsdoekjes. Eens de nagellak begint te schilferen, trek je het laagje er gewoon weer af zonder je nagels te beschadigen.
Maybelline Tattoo Brow
Maybelline Tattoo Brow
Maybelline
€ 14,99 – Shop hem hier
Het klinkt en ziet er wat eng uit, maar beautyredactrices Lise en Sofie waren meteen enthousiast. Borstel je wenkbrauwen in vorm, smeer de dikke en donkere gel, laat 20 minuten inwerken en pel af – geen paniek, je haartjes komen niet mee. Hoe langer je de smurrie laat zitten, hoe intenser het tattoo-effect dat tot drie dagen houdt.
The Scent Intense van Hugo Boss
The Scent Intense van Hugo Boss
Hugo Boss
€ 65 voor 30 ml – Shop hem hier
Hugo Boss bracht dit jaar een intensere versie van hun parfum The Scent uit. Omdat een geur die niet lang genoeg blijft, één van de grootste frustaties bij parfumliefhebbers is, gooide Boss een extra scheut honing en vanille over zijn fruitige boeket. Uiteraard heb je ook enkele handige tips om je geur langer te laten ruiken.
Deze zelfbruiner van Nivea
Deze zelfbruiner van Nivea
Nivea
€ 7,89 voor 400 ml – Shop hem hier
Nivea bracht dit jaar Bronze Effect op de markt en wij waren meteen verkocht. Want: hij voedt de huid met druivenpitolie en Ginkgo-extract terwijl er geleidelijk aan een bruin kleurtje tevoorschijn komt. Heel subtiel en niet bepaald snel, maar dat is net het leuke eraan. Lichte types kiezen best voor de fles met 2% DHA (een natuurlijke kleuring die een chemisch proces veroorzaakt maar je huid niet beschadigt). Donkere types kiezen voor de versie met 2,5% DHA.
Het 3-in-1 wenkbrauwpotlood van Sisley
Het 3-in-1 wenkbrauwpotlood van Sisley
Sisley
€ 44,50 – Shop hem hier
Dit 3-in-1 wenkbrauwpotlood van Sisley heeft een driehoekig potlood om bij te tekenen, een borstel om in vorm te brengen en een highlighter die je aanbrengt op de wenkbrauwboog en op de binnenkant van je ooghoeken. Hij bestaat in 3 kleurtjes en is te koop sinds het najaar van 2017.
Nieuw parfummerk: Goldfield & Banks
Nieuw parfummerk: Goldfield & Banks
Goldfield & Banks
€ 149 voor 100 ml – Shop hem hier
De Frans-Belgische parfumexpert Dimitri Weber verkaste een tijd geleden naar Australië en distilleerde zijn passie voor parfums in een eigen merk: Goldfield & Banks. Hij creëerde 4 uniseks parfums die de luxe en kwaliteit van de Franse parfumerie en de laidback cool van zijn nieuwe thuisland combineren. In elk parfum wordt een Australisch ingrediënt gebruikt en onze favoriet is de Desert Rosewood, een warme Oosterse houtgeur in suède verpakt.
Micellaire shampoo van Nivea
Micellaire shampoo van Nivea
Nivea
€ 4,99 – Shop hem hier
Micellair water is al even een populaire make-upremover maar tegenwoordig smeer je het goedje ook op je haren, in de vorm van shampoo. Nivea heeft hem voor vet haar (Purifying) en voor de gevoelige hoofdhuid (Comforting). Lees hier hoe het precies werkt en wat onze beautyredactrice er nu écht van vindt.
De Graphik Ink Liner van Clarins
De Graphik Ink Liner van Clarins
Clarins
€ 27 – Shop hem hier
In het najaar van 2017 kwam deze Graphik Ink Liner van Clarins uit en we kunnen nu al niet meer zonder. De vilten punt heeft de vorm van een vlammetje en volgt perfect de welving van je oogcontour. De Pure Carbon Black pigmenten houden het licht vast waardoor ze de zwarte kleur nog dieper, intenser en helderder maken. Makkelijk te verwijderen zonder dat je ogen irriteren.
De beautytrends van 2018
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier