Home Beauty Les Cosmétiques Design Paris lanceert 339 producten

Les Cosmétiques Design Paris lanceert 339 producten

Les Cosmétiques Design Paris lanceert 339 producten

Les Cosmétiques Design Paris, zo heet het nieuwe cosmeticamerk dat sinds kort exclusief bij Carrefour verkrijgbaar is. 

Hun kernwoorden: kwaliteit, luxe, toegankelijkheid.
Hun leuze: Mooi zijn is geen luxe, het is een recht

Dat is alvast een mooi begin volgens ons. Maar er is meer, want het merk pakt uit met maar liefst 5 verschillende gamma's en meer dan 300 producten. Elk gamma wordt bovendien geleid door een specialist op het terrein. Zo wordt de lijn Essentials geleid door dokter Sandrine Uzan. De 'groene' lijn Nectar of Nature werd mede bepaald door fytotherapeut Frank Gignon. Voor de haarproducten in het KERA science programma werd beroep gedaan op kapper Xavier Curt. De huidverzorgingsproducten van o.a. HYDRA Science en AGE Science worden aanbevolen door dermatologe Lise Agopian
Voor AGE Ultimate spreekt een heuse plastisch chirurg, Lionel Choukroun en voor de PRO's  lijn tot slot, word je geadviseerd door make-up artieste Louise Witlich.

Maar liefst 24 Europses laboratoria werkten mee aan de ontwikkeling van 339 producten, waarvan er enkele reeds verkrijgbaar zijn. De grote nationale lancering is echter voorzien begin november. Let dus zeker op als je in die periode bij Carrefour langs gaat want voor hun lanceringsactie zullen zij telkens het derde product gratis geven!

Wij waren alvast fan van de douchecrème met vanille, de bodyscrub met rode vruchten, de douche-olie met arganextracten, de bodymilk met notenolie en de conditioner met henna en hazelnoot. Om nog te zwijgen van de ontzettend mooie Hammam Imperial producten van de BODY Ultimate lijn, waarmee je thuis een persoonlijke hammamervaring kan creëren.

Hammam Imperial Sublime Scrub – €10,85
Hammam Imperial Body Cream – €10,85
Hammam Imperial Argan Oil – €10,49
Hammam Imperial Massage Gel – €6,49
Hammam Imperial Loofah Soap – €5,75