Ongetwijfeld het beste nieuws om het weekend mee te starten: het online magazine Goop gaat een samenwerking aan met mediagigant Condé Nast. Goop werd in 2008 opgericht door Gwyneth Paltrow en nu wil de New Yorkse uitgeverij dus ook een print issue op de markt brengen.

Goop magazine

Vanaf september verschijnt er vier keer per jaar zo’n Goop magazine. De content hiervan wordt door het Goop-team zelf gemaakt terwijl het creatieve aspect (waaronder visuals) in overleg gebeurt met Condé. Thema’s zijn gelijklopend met het online magazine. Dat wil zeggen: veel wellness en gezondheid maar ook receptjes, mode en andere lifestylecontent.

Gwyneth ft. Anna

Hoe de twee voor elkaar vielen? Gwyneth Paltrow kwam een tijdje terug in gesprek met Anna Wintour, artistiek directeur bij Condé Nast en hoofdredactrice van de Amerikaanse Vogue.

Anna is een powervrouw en één van de meest fantastische leiders binnen ons medialandschap,” zegt Paltrow. “Een samenwerking met haar en Condé Nast is voor ons een mooie mogelijkheid om de grenzen van Goop online te verleggen.”

Wintour: “Ik weet dat Gwyneth ongelofelijk veel smaak heeft. Met Goop heeft ze iets opmerkelijk uitgebouwd, een door en door moderne visie op hoe we leven vandaag de dag. Het was dus vanzelfsprekend om een partnerschap aan te gaan en we kijken er enorm naar uit om met haar en haar team samen te werken.” Ook wij kunnen niet wachten tot september!

Wist je dat jouw Feeling tegenwoordig in pakket te verkrijgen is met de Belgische editie van Vogue? Haast je snel naar de krantenwinkel!

 

 

Meer over Gwyneth Paltrow