Victoria Beckham ziet er op haar 44ste nog steeds heel strak uit. Al doet ze er wel moeite voor, ze houdt zich aan een strikt voedingsschema en sport veel. In een interview met The Guardian verklapte hoe ze dat precies aanpakt.

Laten we meteen met de deur in huis vallen: Victoria ziet er fantastisch uit, maar ze heeft er wel wat voor over.

Victoria start haar sportroutine om 5.30 uur met 45 minuten op de loopband. Ze gaat voor een mix van snelwandelen, joggen en hardlopen. “Dat is het enige moment waarop ik tv kijk. Daarom kijk ik er ook echt naar uit”, verklapt ze.

Hier staat ingevoegde content uit een social media netwerk dat cookies wil schrijven of uitlezen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.
Klik hier om dit alsnog toe te laten

Daarnaast laat ze zich bijstaan door een personal trainer om haar armen, benen en buikspieren strak te houden. “30 minuten oefeningen voor mijn armen, 30 minuten voor mijn benen en heel wat oefeningen voor mijn taille”, vertelt ze. “Ik verwacht veel van mijn lichaam. Ik ben 44 jaar en heb vier kinderen, daarnaast werk ik veel en ben ik vaak op reis. Om dat allemaal te kunnen doen, heb ik veel energie nodig. En dat vraagt een gezonde levensstijl en voldoende beweging.”

Drukke mama

Ze weet haar work-outs te combineren met haar leven als mama. “In het weekend doen we al de oefeningen in één keer, maar op weekdagen moet ik soms snel de auto in om de kinderen naar school te brengen. Als ik thuis ben, sport ik elke dag. Wanneer ik reis, focus ik me 100% op mijn werk. Op die manier krijg ik veel gedaan in korte tijd en kan ik snel terug naar huis.”

View this post on Instagram

Love my babies 💕kisses from us all x VB

A post shared by Victoria Beckham (@victoriabeckham) on

Hier staat ingevoegde content uit een social media netwerk dat cookies wil schrijven of uitlezen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.
Klik hier om dit alsnog toe te laten

Streng dieet

Je mag haar sportschema al streng vinden, ook haar voedingsschema is zeer strikt. Zo staat er bij haar nooit melk, kaas of andere zuivel op het menu. Na het trainen, kiest ze voor appelciderazijn. Haar ontbijt bestaat uit een gezonde maaltijd. Ze kiest voor een groene smoothie, een kom zelfgemaakte granola of een omelet met gerookte zalm. Daarnaast eet ze heel veel groenten: ze houdt van broccoli, bonen en erwten. Daarnaast zet ze veel vis op het menu. Verder verklapt ze nog dat ze niet kookt. “David is gelukkig een goede kok”, klinkt het.

Hier staat ingevoegde content uit een social media netwerk dat cookies wil schrijven of uitlezen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.
Klik hier om dit alsnog toe te laten

“Mentaal gezond”

Het klinkt heel zwaar, deze levensstijl. Al is het volgens haar een kwestie van gewoonte. “Het is onderdeel van wie ik ben en ik geniet er écht van. Bovendien is het niet enkel goed voor mijn fysieke gezondheid, ook mentaal geeft het een flinke opkikker. Mijn routine zorgt dat ik klaar ben voor de dag, het maakt mijn hoofd leeg. Bovendien het uitgelezen moment om ideeën op te doen. Ik ben niet bezig met mijn telefoon, mijn kinderen of David. Ik kan letterlijk even alleen zijn.”

Meer tips van celebs:

Openingsbeeld: PhotoNews