Home Gezond Trainer van Reese Witherspoon tipt: dit voedingsmiddel is écht niet goed voor...

Trainer van Reese Witherspoon tipt: dit voedingsmiddel is écht niet goed voor je

Trainer van Reese Witherspoon tipt: dit voedingsmiddel is écht niet goed voor je

Je zag het misschien al, Reese Witherspoon ziet er fantastisch uit. En dat heeft ze onder andere te danken aan haar gezonde levensstijl én aan trainer Ashley Borden. Die laatste verklapt aan MindBodyGreen dé 3 tips. Al maken ze ons niet allemaal even gelukkig, want suiker schrap je best van je menu. Zucht.

1. Geen suiker meer

“Serieus, neem afscheid van je suiker. Ja, ook de suiker in alcoholische drankjes. Suikers kunnen ontstekingen veroorzaken en ze zorgen voor sugar cravings. Gevolg: nog meer kans op ontstekingen én de cortisollevels (het hormoon dat verantwoordelijk is voor buikvet) gaan de hoogte in. Schrappen dus.”

2. Liever meer slaap dan meer beweging

“Halleluja, gelukkig is er ook nog goed nieuws. Weinig tijd? Volgens Ashely spendeer je je tijd dan liever aan voldoende uurtjes slaap dan aan sporten. Om 5 uur opstaan om nog te gaan joggen raadt ze dus niet aan.” Eerder kondigde ook al een wetenschapper aan dat je echt voldoende moet slapen. “Te weinig slaap is dodelijk”, klonk het. Lees het hier nog waarom. 

Couldn't be more excited to discover #NewZealand with this lady!!! 😜🏔💚 @mindykaling

A post shared by Reese Witherspoon (@reesewitherspoon) on

Hier staat ingevoegde content die informatie op uw apparaat wil opslaan en/of openen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.
Klik hier om dit alsnog toe te laten

3. Ga naar buiten

“Trek de natuur in. Wandelen in de natuur kan je van je spiegelobsessie afhelpen en zorgen dat je tot rust komt. Bovendien krijg je er nog eens een shot vitamine D bij.” Ontdek hier ook nog eens waarom samen wandelen zo goed is voor jullie relatie.

Meer tips voor een gezonde levensstijl: