Hier is-ie dan: de modecollectie van Heidi Klum voor Lidl

Lise Milbou
Lise Milbou Lifestylejournalist

Feeling & Lidl

Begin juni maakte Lidl bekend dat ze opnieuw een grote naam hadden gestrikt voor een samenwerking. Niemand minder dan Heidi Klum – jup, het razendknappe Duitse topmodel – zou een modecollectie voor de discountketen ontwerpen. De wereldpremière van ‘Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City’ vindt plaats op 7 september, tijdens de start van New York Fashion Week.

Op 7 september 2017 vieren Heidi Klum en Lidl hun debuut op hét meest toonaangevende mode-event van het jaar. De keuze voor een première in de Big Apple is hélemaal geen toeval. Heidi Klum adores New York, en drie keer raden waar ze haar hoofdinspiratie voor ‘Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City’ vond.

Wow-effect

Lidl werd tot nu toe weinig geassocieerd met mode,” zegt Isabelle Colbrandt, woordvoerder Lidl België. “Met Heidi Klum als creatieve inspiratiebron en succesvolle modeontwerpster aan onze zijde zal dat in de toekomst veranderen. #LETSWOW staat voor plezier en fashion en hiermee verrast Lidl nu ook de modewereld.”

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

“Ik wil mode ontwerpen met een wow-effect, die gemakkelijk combineert en iedere vrouw laat schitteren en dit tegen een onklopbare prijs,” aldus Heidi Klum. Missie geslaagd hoor, Heidi.

Luipaard en leer

Het resultaat van de samenwerking? Op z’n zachts gezegd: verrassend. De collectie mixt de grootsheid van New York met de veelzijdigheid van Heidi Klum tot looks met een écht wow-effect. Verwacht je aan blazers in luipaardmotief, romantisch kant, bomberjacks, stoere lederen stuks én felblauwe maar ook warme cognackleuren. En dat – we spreken hier over Lidl – uiteraard tegen een wel heel scherpe prijs. Je hoeft maar tussen 7 en 35 euro uit je portefeuille te toveren, enkel voor de bikerjas uit leder betaal je zo’n 50 euro. No joke.

Wil je nu al een glimp opvangen van de collectie? Laat je inspireren en ontdek hoe bekende fashionbloggers en Instagram-iconen #LETSWOW op hun eigen manier interpreteren via lidl.be/fashionweek en via de Facebookpagina én Instagram van Feeling.

Vanaf 18 september 2017 kan je de ‘Esmara by Heidi Klum’-collectie shoppen bij de Lidl supermarkten en in de online Lidl shop.

Meer over Heidi Klum

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content

Gesponsorde content