Raf Simons lanceert een wel héél prijzig en bizar accessoire

Lise Milbou
Lise Milbou Lifestylejournalist

Alle gekheid op een stokje in modeland. Na de peperdure Ikea-tas van Balenciaga en de – geef toe – geniale rolschaatsstiletto’s van Saint Laurent, komt de Belgische ontwerper Raf Simons met een wel heel bizar design-accessoire. Maar echt. Héél bizar.

Clever(ig) design

‘YOUTH PROJECT’ en ‘WALK WITH ME’ staat erop. Raf Simons lanceert voor de herfst/winter 2017-18 een item waar je ogen aan blijven plakken, letterlijk. De Belgische modeontwerper verkoopt binnenkort immers zijn ‘ducttape-riem’ die hij in zijn eerste modeshow voor Calvin Klein – tijdens de New Yorkse modeweek in februari – op de catwalk toonde.

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Aangezien de kledingstickers van Anya Hindmarch of de beertjes van Burberry ook al in de smaak vielen, is het eigenlijk wel een geniale zet van Simons. Strategie erachter? Klanten hebben het gevoel dat ze een design-item hebben gestrikt waarvoor ze, in tegenstelling tot een luxueus kledingstuk, veel minder geld tegenaan gooiden.

Geld moet rollen

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

De tape is uiteraard een p(l)ak duurder dan diegene die je in de doe-het-zelfzaak shopt. Je betaalt voor de ‘kleef-riem’ zo’n 170 euro. Voor wie z’n geld graag laat rollen dus...

Meer leuke accessoires

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content

Gesponsorde content