Logo’s op kleren zijn al een goeie twee jaar in opmars en heel wat merken kunnen tegenwoordig niet groot genoeg hun naam op jasjes, tassen en T-shirts laten drukken. Nu het winter wordt, wordt het logo van grote labels ook geprint op panty’s en Instagram laat zien hoe je zo’n monogram-panty dan juist combineert.

De grote revival

Panty’s werden een hele tijd als absolute NOT bestempeld in de modewereld. Op fashion weeks verschenen fashionista’s bij vriestemperaturen liever met blote been dan met een not done maillot of panty. Tot grote labels de kous opnieuw leven inbliezen. We noemen maar enkele merken die de microtrend tegenwoordig verkopen: Fendi, Balenciaga, Alexander Wang en Gucci.

Ook modedames wereldwijd – denk aan Nederlandse influencer Stephanie Broek en modestylist Emili Sindlev – ijverden voor de terugkeer van de panty:

View this post on Instagram

24 hours in Paris 🥖

A post shared by Stephanie Broek (@stephaniebroek) on

Shop de panty-trend

Jup: de monogram- of logo-panty is dus officieel een ding. Die van Gucci en Fendi lijken het populairst, maar wij geven je nog enkele andere suggesties:

Logo-panty

Gucci
€ 190 – Shop hem hier

Logo-panty

Fendi
€ 399 – Shop hem hier

Logo-panty

Fendi
€ 180 – Shop hem hier

Logo-panty

Alexander Wang
€ 125 – Shop hem hier

Logo-panty

Marine Serre
€ 416 – Shop hem hier

Meer modetrends