Pandora lanceert UNICEF-bedeltje voor het goede doel

Lise Milbou
Lise Milbou Lifestylejournalist

Pandora lanceerde vlak voor World Children’s Day (20 november) én vlak voor de feestdagen wel héél unieke bedeltjes. Ze gingen voor UNICEF blauw en dragen de organisatie met alle inkomsten ervan een warm hart toe. Is dat geen mooi cadeau om jezelf of een geliefde te geven tijdens de feestdagen? Super origineel, en ondertussen draag je jouw (blauw) steentje bij aan een betere wereld!

Draag je steentje bij

Samen met Millie Bobby Brown – de jongste Unicef ambassadrice ooit – steunt Pandora met de opbrengsten van de bedeltjes projecten voor de gezondheid, opvoeding en bescherming van kwetsbare kinderen. Dit door opleidingen te financieren, met een focus op programma’s die de empowerment van vrouwen ondersteunen.

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

“Together with UNICEF we wish to give a voice to the next generation and support their education and empowerment,” zegt CEO van Pandora, Alexander Lacik. “Millions of children, especially girls, never attend school. Millions more never complete their education. And many struggle to exercise their fundamental right to be themselves and fulfil their potential. We would like to play our part in addressing these societal challenges.”

Charms of Change

De campagne met Millie Bobby Brown heet ‘Charms for Change’. Deel de jouwe met #PandoraForUNICEF, #CharmsForChange en #PandoraXMillieBobbyBrown.

De beperkte editie Pandora Me x UNICEF bedeltjes kosten € 15, voor het hele armbandje betaal je € 69. Zowel online te koop als in de Pandora-verkooppunten.

Lees ook

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content

Gesponsorde content