Emma Stone is hot. Sinds kort schittert ze op het witte doek, naast Ryan Gosling, in het Oscar-nominatie overloaded ‘La La Land’. Geen eitje, lijkt ons, want naast steengoed acteerwerk, zet ze ook een knappe dansprestatie neer. En daarvoor moet ze wel in topvorm zijn.

 

Zoals elke celeb, krijgt Emma Stone om fit te blijven hulp van haar personal trainer Jason Walsh. En, jawel, hij verklapt ons welke work-outs het best hebben gewerkt voor zijn cliënte. Here you go!

1. Deadlifts

“Deadlifts zijn een essentieel onderdeel van al mijn trainingsprogramma’s, zowel voor mannen als vrouwen. Ze versterken AL je grote spiergroepen en zijn daarmee de meest super effectief.”

2. Sled pushes

“Voor deze moet je naar de fitness, aangezien niemand zo’n groot gevaarte in huis heeft, denk ik. Sled pushes trainen al je grote spiergroepen, maar je spant er steeds maar één been tegelijkertijd mee in.”

3. Hip thrusts

“Deze kan je thuis doen. Het is de beste oefening voor je gluten, die de grootste en belangrijkste spiergroep in je lichaam vormen. Hoe werk het? Ga op je rug op de grond liggen, zet je voeten onder je knieën, breng je heupen omhoog zodat ze in één lijn komen met je knieën, en laat ze weer zakken tot de grond.”

Zo blijven celebs in topvorm

Dankzij deze 6 eetgewoontes blijft topmodel Gisele Bündchen slank
Dit is wat Gigi Hadid eet als ontbijt, lunch en avondmaal
Deze 2 dingen schrapte Blake Lively uit haar dieet voor The Shallows