Je wilt je graag energieker en fitter voelen, en als het kan ook enkele kilo’s kwijt? Dan zit je goed bij het 30-dagenplan van Claudia van Avermaet. In haar nieuwe boek ‘Get Stronger‘ deelt ze tips om in 30 dagen terug in topvorm te zijn. En het leuke nieuws: ook de recepten uit haar vorige boeken passen perfect in het plan. Dit zijn 3 van onze favoriete gerechten uit ‘Een dagelijkse portie power’.

Lees ook: Fit & slank met het 30-dagenplan van Claudia Van Avermaet

1. Chocolade-courgette ontbijt

Start je dag met een heerlijk ontbijt met chocolade. (Volg je het 30-dagenplan? Dit recept is geschikt voor fase 2 & 3).

Verder lezen?
Wil je graag verder lezen en ongelimiteerd genieten van al onze artikels? Maak dan snel een account aan en stap binnen in de wereld van Feeling.
Maak een gratis profiel aan in nog geen minuut en krijg toegang tot alle Feeling artikels.

fit en slank 30 dagenplan Claudia Van Avermaet

Wil jij het 30-dagenplan Get Stronger ook uitproberen? Dan ben je hier aan het juiste adres. De komende week legt Claudia Van Avermaet haarfijn uit je aan de slag kan gaan met haar plan. Alle artikels over het 30-dagenplan Get Stronger kan je met je Feeling-account op deze overzichtspagina lezen.

 

Meer gezonde tips: