© Hedi Stanton voor Loewe

Eindelijk duidelijkheid: zo spreek je het modemerk ‘Loewe’ uit

Niet ‘Loe-wie’ of ‘Loe-we’, maar ‘Loo-eh-vey’. Zo spreek je het Spaanse modemerk uit. Na een jarenlange discussie geeft het merk nu zelf duidelijkheid in hun nieuwe campagne.

De hilarische campagne begint met een spellingwedstrijd in 1971. In de jury: Dan Levy. De deelneemster, gespeeld door Aubrey Plaza, moet het woord ‘Loewe’ spellen. “Sorry, wat?”, vraagt ze. “Kan ik een definitie krijgen, alstublieft? Of een glas water?” Ze slaagt er niet in om het woord te spellen. We gaan steeds verder de tijd in, maar ook in 1986, 1995 en 2024 lukt het haar niet om de naam van het modemerk te spellen. Het resultaat? Deze geweldige advertentie.

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Meer leuke campagnes

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content

Gesponsorde content